Ápold a kapcsolatot ügyfeleiddel!

Az online kommunikáció fontos! 2018-ban a Big Data, és az IoT (Internet of Things) korában nem mehetünk el a digitális világ mellett, úgy hogy ki ne használnánk annak előnyeit.
A televíziós hirdetési másodpercek és a minőségi szinten elkészített reklámok ára főként a nagy multinacionális cégekre vannak szabva. Persze lehet találsz a lakóhelyed közelében olyan TV-csatornát, akik jó eséllyel, kis összegért beillesztik a te reklámodat. De kérdem én, kell ez neked?
Mármint kiket érhetsz el a helyi csatornával? Illetve hogyan méred, hogy működött-e, hogy pont a déli híradó után, de még az uzsonna közötti blokkban lejátszott reklámod konvertált-e?

A dolgozó, aktív korosztály (kb 20-50 év közötti emberek) nem fordít már akkora figyelmet a TV-re mint régen. Legtöbbször a TV, mint háttérzaj szerepel a média fogyasztók listáján, és a top helyen az internet áll. Azon belül is a közösségi média használata. Beszélgetés a haverokkal, családtagokkal, időtöltés online játékokkal, hírek keresése a követett oldalakon keresztül, és még ezernyi más dolog, ami leköti a felhasználót.
Mivel a felhasználók száma nem változik akkora ütemben, mint ahogyan a tartalom, az információ mennyisége nő, ezért a közösségi platform szolgáltatók, üzemeltetők (például Facebook) megkövetelhetik azt, hogy fizetned kelljen az emberek eléréséért. Természetesen nem csak fizetett hirdetésekkel érheted el rajongóidat, de egy Facebook üzleti oldal a követőinek körülbelül 2-3 % át tudja csak organikusan elérni.

De mit is jelent pontosan az online kommunikáció?

Tegyük fel, hogy neked van egy Facebook oldalad 1000 követővel. Akkor jó eséllyel, ha közzéteszel egy posztot körülbelül 20-30 ember fog kapcsolatba lépni vele.
De ha egy kicsit is költesz rá (tényleg csak pár száz forint is elég) akkor a számok nőni fognak.
Valószínűleg mind a ketten arra gondolunk a TV-vel kapcsolatban: „Hát ez tényleg felejtős…”
Céged legyen része az internetnek, mutasd meg, hogy léteztek, és képesek vagytok észrevenni és ki is használni a XXI. század kínálta lehetőségeket.
Facebook, Instagram, Google+, Pinterest, Foursquare és még sorolhatnánk…
A legjelentősebb magyarországi közösségi média egyértelműen a Facebook.
Kicsik, nagyok, fiatalok, idősek mindenki jelen van. Ami a legjobb, hogy ebbe a „mindenkibe” beletartoznak a te ügyfeleid is.
Tegyük fel hogy elérted őket, egy kiválóan összerakott hirdetéssel, melyet egy online marketing ügynökség készített és futtatott neked.
De mi jön ezután?
Meg kell tartani az elért embereket!
És hogyan?
AKTÍV FACEBOOK KOMMUNIKÁCIÓVAL!

„Posztolj fiam, ne légy rest!”

Akár naponta több, érdekes a rajongóid számára releváns cikkeket, rövid soros posztokat, videókat kell kitenni. Ezek azok a tartalmak, amiért beszélni fognak rólad, amiért megjegyeznek, amiért ki fogsz tűnni a tömegből!
Ha értéket kínálsz, akár csak egy falatot is, hidd el, ügyfeleidtől nem marad el a „hála”!
Az aktivitás fenntartása időigényes dolog, és munka mellett lehet, nem jut rá energiád, de ne csüggedj, ezért vagyunk mi!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kérd első, ingyenes konzultációnkat és beszéljük át, hogy miben lehetünk a segítségedre, mire van szükséged!

Pin It on Pinterest

Share This