Célzott hirdetés? Lehetséges a Google AdWords segítségével!

Próbáltál már szórólapozva, plakátot kiragasztva, esetleg rádiós, vagy TV-s reklámmal új ügyfeleket szerezni? Akkor biztosan tudod, hogy mi a legnagyobb hátulütője ezeknek a hirdetési módoknak. Amellett hogy drágák, a konverziók mérhetetlenek, hacsak nem kérdezed meg minden üzletedbe betérő embertől, hogy miért jött be, melyik hirdetés hatására.
Mit szólnál, ha azt mondanám, hogy vannak módszerek, amikkel tökéletesen mérheted, hogy hányan, mikor, milyen kulcsszóra keresve keresték fel üzleted. Sőt, az Analytics segítségével még a webshopodban történő vásárlásokról is pontos képet kaphatsz!
A Google nem csak a nagyok játékszere! A mikro-tól a multikig mindenki képes használni ezt a hirdetési eszközt. Ezzel a programmal online hirdetéseket készíthetsz és optimalizálhatsz melyekkel a versenytársaid elől könnyedén elhappolhatod az ügyfeleket. Legyél te az a konkurencia a szakmádban, akiről állandóan beszélnek.

Az első hely megszerzése nem csak a költségkereten múlik az Adwords rendszerében!

Egy minőségi Adwords kampányhoz elengedhetetlen egy szintén minőségi weboldal, melyről a látogató nem lép le ijedtében. Olyan weboldal tartalommal kell hirdetni, ami a hirdetésedhez passzol (amúgy sincs értelme mással).
Egy megfelelően felépített kampánnyal, melyben az ideálisan kialakított hirdetéscsoportok a legjobb minőségi mutatóval rendelkező kulcsszavakat használják, gyakran az elsők között leszel.
Három féle kampánytípus közül tudsz választani, melyekkel a lehető legtöbb vevőszerzés valósítható meg.

  • Keresési kampányok
  • Display kampányok
  • Videó kampányok

A kampányok kiválasztása mindig a kitűzött cél után történik. Például, ha egy fesztivál idején szeretnéd, hogy az emberek a Te bisztródba térjenek be egy sörre akkor érdemes lehet a keresési hálózatot használnod.
Abban az esetben, ha újra el szeretnéd érni azokat a vásárlókat, akik már jártak weboldaladon és el is kezdték a vásárlást, jó választás lehet egy Display kampány, ahol vizuálisan láthatja azt, amit kínálsz, esetleg most már kedvezményes áron.
Ha a célod egy termék bemutatása, megismertetése akkor egy Videó kampány jó választás lehet számodra. Ezekkel egy új brandet könnyedén bemutathatsz azoknak, akik tényleg a te célközönséged. Például egy jó kutyatápot a kutyaimádóknak.

Amennyiben úgy érzed, hogy nem áll rá a kezed az Adwords-re, vagy csak szimplán nem érdekel, de a haszon, amivel kecsegtet igen, akkor keress minket! Mi összerakjuk kampányod, mellyel releváns emberek találnak rád.

Pin It on Pinterest

Share This