„Ne akciózz, az gáz!”

Ha már mondta neked valaki az előző mondatot, és meg is fogadtad az „akció ellenes” tanácsát, akkor jó nyomon vagy. Magyarországon a kereskedők előszeretettel használják az „AKCIÓ” és a SALE szavakat pár %-os kedvezmény mellé. De vajon mit mond ez a vásárlónak, a fogyasztónak, ügyfelednek? Vajon bizalmat, minőséget sugároz vagy inkább valami olyan tömegterméket mely inkább a mennyiségre, mint sem a minőségre fekteti a hangsúlyt? Ha te is azon emberek közé tartozol (ami egyáltalán nem gond, ha nem szeretnél kitűnni a versenytársaid közül), akik mindig akciókat tartanak és szeretnél kipróbálni valami mást, mert már unod a sárga kartonpapír és az alkoholos filctoll illatát olvasd el ezt a rövid írást és változtass már holnap!

Ne csak az árengedményekre építs, ez szép és jó hogy 40 forinttal olcsóbb lett a kakaó, de mint szólnál ahhoz ha a kakaó árát változatlanul hagynád és hozzá tennél két darab kiflit? Igen, a kiegészítő termék/ szolgáltatás lesz a téma, melyet szeretnek vásárlóid, és ami a legjobb, könnyedén szerezhetsz új, visszajáró ügyfeleket. Tegyük fel, hogy Neked van egy női, férfi ruhaüzleted, ahol elegáns, hétköznapi viseletű ruhákat forgalmazol. Már több éve megnyitottál, sokan be is térnek üzletedbe nap, mint nap, de valamiért nem viszik az ruhákat úgy, ahogyan azt tervezted.

Mi lehet a probléma?

Talán nem tudja a vásárló, hogy mivel érdemes hordania a szoknyát, vagy hová vegyen fel egy kék sportzakót!

Hát mond meg neki! Akció helyett adj tanácsot!

Például készíts egy Facebook kampányt, ahol vásárlóidnak tudtára adod, hogy most öltözködési tanácsokat is adsz privát üzenetben Facebookon, ha lefotózzák azt a ruhát, melyet a kampány ideje alatt vásároltak! Látod, nem is olyan nehéz ez, pedig csak egy verzió eddig.

Hogy mit érsz el ezzel?

Először is ügyfeleid felveszik veled a kapcsolatot, innentől kezdve még személyesebb, közelibb lesz a viszony boltod és ügyfeled között.
Másodszor azzal, hogy megszólítanak, képesek aktiválni egy chatbotot a Facebookon,  mellyel könnyedén szerezhetsz feliratkozókat.
Harmadszor a neved tuti, hogy szájról szájra fog terjedni, ha igazán jó öltözködési tippeket adsz.
Negyedik, a kapcsolt szolgáltatáshoz visszakapcsolhatsz egy saját terméket, mellyel megint csak bevételt növelhetsz!
Szóval mikor kezded? Esetleg úgy érzed, nagy falat lenne számodra kidolgozni egy ilyen tervet?

Keress meg minket és egy konzultáció alkalmával megbeszélhetjük, hogy mi mit javasolnánk, és ha szeretnéd együtt is működhetünk!

Pin It on Pinterest

Share This