Blog

Szakmai tartalmak, tippek, trükkök, tanácsok.

Kerüld el!

8 AdWords hiba, amit érdemes elkerülni Szeretnénk veletek ismertetni néhány gyakori hibát, amit akár Te is elkövethetsz, ha Google AdWordsben hirdetsz. Ne használj automata beállításokat Mikor újonnan létrehozol egy fiókot és az AdWords rendszere felkínálja a...

bővebben

A blogolás jó!

Hogy miért érdemes a blogolás világába belecsöppenned? Elárulom neked: Ahhoz, hogy sikeres vállalkozó legyél kiemelkedően fontos a kommunikáció az ügyfeleddel, ebben pedig sokat segít a blogolás. A reklámtevékenységek pénzbe kerülnek, a blogolás (ha Te csinálod) nem....

bővebben

Landoló oldal készítés

Landing page (landoló oldal) A landing oldal a weboldalad egy aloldala, de lehet a weboldaladtól független, különálló oldal, amire az emberek érkeznek, amikor rákattintanak a hirdetésedre. Tehát ezzel találkoznak először. Ugye nem akarod elrontani az első benyomást a...

bővebben

Hirdess a Facebookon!

Hirdess Facebookkal eredményesen! A te céged fent van a legnagyobb közösségi média oldalon, a Facebookon? Ha nincs, akkor ebből a cikkből megtudhatod, hogy miért érdemes felkerülnöd a Facebook térképére. Nem csak szórakoztat, de hasznot is hoz! Ma Magyarországon több...

bővebben

Miért jó az Adwords?

Célzott hirdetés? Lehetséges a Google AdWords segítségével! Próbáltál már szórólapozva, plakátot kiragasztva, esetleg rádiós, vagy TV-s reklámmal új ügyfeleket szerezni? Akkor biztosan tudod, hogy mi a legnagyobb hátulütője ezeknek a hirdetési módoknak. Amellett hogy...

bővebben

Értékelések, értékelések mindenhol

Sugározz bizalmat az értékelésekkel leendő és meglévő ügyfeleid felé! Gondolom Te olyan ember vagy, aki a vállalkozásának ügyeit reggel -és ha kell este is- szívből, lélekből, maximális energia bedobással csinálja. Amennyiben ez igaz rád, akkor olvasd végig ezt a...

bővebben

Mindig csak az akció…

„Ne akciózz, az gáz!” Ha már mondta neked valaki az előző mondatot, és meg is fogadtad az "akció ellenes" tanácsát, akkor jó nyomon vagy. Magyarországon a kereskedők előszeretettel használják az „AKCIÓ” és a SALE szavakat pár %-os kedvezmény mellé. De vajon mit mond...

bővebben

Online hirdetések

Miért szükséges nagyobb figyelmet fordítani céged online hirdetéseire? Ez a rövid kis írás megadja a választ, hogy miért robbanj be az online hirdetések világába. A közösségi média felületeken és a Google eszközök segítségével az online térben való hirdetés olcsóbb,...

bővebben

Online kommunikáció

Ápold a kapcsolatot ügyfeleiddel! Az online kommunikáció fontos! 2018-ban a Big Data, és az IoT (Internet of Things) korában nem mehetünk el a digitális világ mellett, úgy hogy ki ne használnánk annak előnyeit. A televíziós hirdetési másodpercek és a minőségi szinten...

bővebben

A minőségi mutató

Rossz minőségi mutatóval akár a "lefolyóba" is mehet a pénzed! Néha hallom emberektől, hogy ők nem kattintanak a keresőben hirdetésre. Ez igaz is lehet, de sokan viszont igen. Én is szoktam választani a hirdetést, ha úgy érzem releváns lehet számomra a hirdetés...

bővebben

Pin It on Pinterest