Grafikai tervezés, arculattervezés

Kérem tegye fel magának az alábbi kérdéseket!

  • Milyen cége megjelenése az ügyfelei felé?
  • Vállalkozása rendelkezik profi céges logoval?
  • Névjegykártyáját Ön készítette, esetleg egy gyorsnyomdában tervezték?
  • A megfelelő célcsoportot célozza meg céges arculata?
  • Esetleg arculata elriasztja a vásárlóit inkább?
  • Vagy ha nem rendelkezik arculattal, akkor arról mi a véleménye erről ügyfeleinek?

Válaszaiból hamar kiderül számunkra, hogy szüksége van-e közös együttműködésre, vagy már mindent megtett annak érdekében, hogy megfeleljen a mai kor elvárásainak. Mindenki szeretné közvetíteni cége profizmusát logójával, szórólapjaival, vagy plakátjaival. Cégünk ebben is segít Önnek. Fő profilunk a honlapkészítés, de offline grafikában is állunk rendelkezésére.

Legfőbb célunk, hogy munkáink kellemes érzést váltsanak ki az emberekből. Grafikai munkáink legfontosabb célja a termék azonnali felismerése, az összhang, és a színek harmóniája.

 

Logo tervezés

Hazánkban a cégek egy része nem áldoz időt és energiát logójának kialakítására, pedig egy cég életét az emblémája jó esetben végigkíséri pályáján.

Arculattervezés szempontjából az igények, és a cég felmérése után az első lépés a logo kialakítása. Munkatársaink egyedi és igényes logovariációkat biztosítanak Önnek, melyek közül gyerekjáték lesz a választás. Ezeket megtekintve nem egy tetszik-nem tetszik választ kell adnia, hanem közösen folytatjuk a logo kialakítását. A logo tervezés folyamata során az esztétikai követelményeknek megfelelni nem elég, mert vannak szakmai követelmények, amelyek nagyon fontosak. Az alábbi szempontokat mindenképp figyelembe kell venni:

  • Ajánlott 2-3 színnél többet nem felhasználni egy logoban.
  • Gondolni kell, hogy a jövőben fekete-fehérben (pl. fax), vagy kisebb méretben (pl.: tollon) is használni szeretnénk a logot.
  • Az embléma egyértelműen, és könnyen azonosítsa cégét, tehát ha valaki másodszor látja logoját, akkor is tudja, hogy melyik vállakozásról van szó.

Miért tervezzük mi meg cége logoját?

  • Kizárólag egyedi logokat tervezünk, nem használunk sablonokat.
  • Igény szerint több logotervet készítünk, de legalább 3-mat.
  • A legújabb trendeket figyelembe véve dolgozunk.
  • A végleges logoból több verzió készül (fekete-fehér felhasználás, fekvő-álló elrendezés, webes-nyomdai felhasználás).
  • Rövid határidő.
  • Elérhető árak.

 

Szórólap masszázs

Szórólap tervezés

Azt gondolhatnánk, hogy szórólapot tervezni egyszerű, pedig:

  • jó grafikai,
  • tipográfiai,
  • marketing tudás, és
  • az emberek ismerete szükséges, hogy drágán megvalósított anyagaink olvasás nélkül ne a kukába kerüljenek.

A hatékony szórólap tervezése és megvalósítása összetett feladat. De a szórólap készítés elveit figyelembe tartva jó esélyünk van arra, hogy erőfeszítéseink elérik céljukat.

Aktívház koktél hirdetés

Aegon szórólapA jó szórólap ismérve, hogy a fontos információkat tartalmaz, figyelemfelkeltő, a cég arculati elemei megtalálhatóak rajta. Mint minden esetben, fontos, hogy emlékezzenek ránk. Ezért a legmegfelelőbb formai, anyag, és grafikai szempontokat figyelembe véve ajánlunk megoldásokat.

Ha ránk bízza szórólapja tervezését, akkor biztos lehet benne, hogy a legtöbbet hozzuk ki belőle. Cégünk rövid határidőn belül megálmodja és elkészíti Önnek szórólapját.

 

Egyéb grafikai tervezés

aktívház plakát

Vállakozásának bármikor szüksége lehet grafikai anyagokra, melyek változatosságának csak a képzelet szab határt. A fenti 2 nagy kategórián kívül vállaljuk bármilyen offline és online felület grafikai tervezését. Van tapasztalatunk óriásplakát, étlap tervezésében, és kivitelezésében, de ha névjegykártyára, mappára, roll-upra, bannerre, koktéllapra, söralátétre stb. van szüksége akkor is kereshet minket bizalommal. Jó kapcsolatokkal rendelkezünk digitális és ofszet nyomdákkal, így a legkedvezőbb árakat tudjuk kínálni Önnek a kivitelezésre is.

Zanza koktéllap

 

zanza söralátét

Hírek

Facebook rajongói oldal vs. Személyes profil oldal.

Sokszor emlegetjük ügyfeleinknek, hogy milyen hátrányai vannak, ha Facebook rajongói oldal helyett személyes profil oldalt használunk cégünk megjelenéséhez a Facebookon.



Tovább
BNI tagság Pályázatunk