Digitális analitika

Ma hazánkban a leggyakrabban használt közösségi oldalon a Facebook-on illetve a Google hirdetési rendszerein való megjelenés egy vállalkozás számára elengedhetetlen. Legyen szó mikro-, kis-, közép-, vagy akár multinacionális vállalatokról, hirdetni mindig szükséges. Miért költenél több tízezer forintot szórólapra, mely eredményét mérni sem lehet megfelelően. Az online hirdetések segítségével könnyedén, átlátható adatokat nyerhetsz ki hirdetési kampányaidból. Elemezve az adatokat, statisztikákat könnyedén hozhatsz létre még jobb hirdetéseket a lehető legmegfelelőbb célcsoport számára.

Google Analytics a Facebook Analytics és egyéb analitikai eszközökkel pontosan látjuk, hogy milyen forrásból érkeznek a vevőid, milyen oldalakat néznek, mi ami esetleg elrettenti őket az oldaladról. Látjuk, hogy mely források nyereségesek, melyek kevésbé, és melyek veszteségesek. Ezen adatok segítségével jó üzleti döntéseket tudsz hozni, könnyedén megismerheted célközönséged, mellyel versenyelőnyre teszel szert.

Te kihasználod az internet adta lehetőségeket, melyek cégedet erősebbé teszik?

Az információ érték!

Az online hirdetések, az egyszerű közösségi médián megosztott tartalmak olyan sok adatot generálnak, melyeket nem látsz át, és ezért inkább meg sem nyitsz?

Rendszeres riportokat készítve ügyfeleink átlátható módon értesülnek a havi hirdetésekből fakadó számok és belőlük kialakított statisztikák alakulásáról. Leendő hirdetésekhez ezeknek az információknak a fel nem használása egy olyan hiba, mely mondhatni anyagi kárt okoz cégednek.

Mi segítünk az adatok folyamatos elemzésében!

Pin It on Pinterest