Miért szükséges nagyobb figyelmet fordítani céged online hirdetéseire?

Ez a rövid kis írás megadja a választ, hogy miért robbanj be az online hirdetések világába.
A közösségi média felületeken és a Google eszközök segítségével az online térben való hirdetés olcsóbb, gyorsabb, jobb, mint azt gondolnád.

Költséghatékony online hirdetések

Az egy hirdetésre jutó költség teljes mértékben minimalizálható. A hirdetőnek a legtöbb eszköznél lehetősége van PPC – (Pay Per Click) alapú hirdetéseket futtatnia. Ez azt jelenti, hogy a fizetés a hirdetésre való kattintás után történik. Vagyis még pontosabban, ha például a Google Adwords segítségével hirdetünk, akkor csak akkor fizetünk, ha rá is kattintottak a megjelent hirdetésünkre, megjelenéskor nem. Webáruház esetében elengedhetetlen, a Google hirdetési eszközeinek használata a sok versenytárs miatt. Egy jól felépített oldallal és fizetett hirdetésekkel akár alacsony költségkerettel is az első helyre kerülhetsz.

Ne „lövöldözz” vaktában!

Te tudod, hogy kikből áll a célközönséged?
Az online hirdetés segítségével olyan specifikus célzásokat, listákat hozhatsz létre, melyek segítségével azokat az embereket érheted el, akik az általad kínált terméket/szolgáltatást keresik, vagy már meg is találták.
Gondold át, mit, mikor, kinek kínálnál.
Akár egy teljes webáruház összes termékét lehetőséged van azoknak az embereknek hirdetni, akiket éppen érdekel.
Képzeld el, hogy azokat az embereket is elérheted, akik kapcsolatba léptek termékeddel, szolgáltatásoddal, de nem hajtottak végre vásárlást, nem volt konverzió.

A remarketing segíthet újra felkelteni az érdeklődést egy kedvezménnyel, jobb ajánlattal olyan ügyfeleknek, akik már megpakolták kosarukat, de mégsem vásároltak, vagy csak bizonyos termékek után érdeklődtek, de nem volt konverzió. Biztos téged is „követtek” már előzőleg azoknak az oldalaknak az ajánlatai, melyeket korábban néztél, csak kedvezőbb ajánlattal, mely korlátozott ideig szólt. A Facebook és a Google által biztosított követőkódokkal, melyek weboldalunkon kerülnek elhelyezésre megtalálhatjuk azokat az embereket, akik már egyszer kapcsolatba kerültek termékünkkel, szolgáltatásunkkal. A remarketing nagyszerűen működik a Google Adwords Display hálózatán (azokon a weboldalakon felül, oldalt, alul megjelenő grafikus hirdetések, melyek Google Adsense partnerek) és a magyar viszonylatban elterjedt Facebook közösségi média felületén.
Gyorsabban, mint gondolnád!
Egy-egy kampány gyorsan felállítható, indítható. Általában csak a hirdetési felület szolgáltatóin (Google, Facebook) és az egyenlegeden múlik  hogy milyen gyorsan engedik át az ellenőrzésen a hirdetést. Az okos eszközök és a mobilinternet kapcsolat széleskörű elterjedésének köszönhetően hirdetési fiókjainkat akár otthonról, külföldről, útközben bárhol, bármikor kezelhetjük. iOS és Android platformokra is megtalálhatóak azok a folyamatosan frissülő applikációk, melyek segítik kampányaink felügyeletét, szerkesztését, indítását.
Nincs kifogás!

Minden mérhető!

Jelenleg szinte minden weboldal el van látva olyan programkódokkal (például: Google Analytics) melyek adatokat gyűjtenek a látogatókról. Ezeket jobb, ha a weboldal készítőjének továbbítod. Ő pár másodperc alatt beillesztheti oldalad kódjába. Vannak szoftverek melyek a látogatók egérmozgását képesek rögzíteni ezekből az információkból. Pl. Hotjar.
Később akár az egész weboldalad újraterveztetheted ezen adatok miatt vagy felállíthatsz olyan remarketing kampányokat, melyeket a leszűrt információkra építesz.
És hogy mi mindent láthatunk ezekből a számhalmazokból?
Például, hogy milyen készülékről, honnan érkezett a látogató az oldaladra. Mennyi időt töltött ott, mi érdekelte a legjobban. Ezekből az adatokból pedig leszűrhető mi az, amit az emberek leggyakrabban keresnek, és ezek alapján milyen optimalizált hirdetések kerüljenek összeállításra. Gondold végig, ha tavasszal gyakran keresnek kullancsriasztót, akkor azt neked valószínű, hogy érdemes hirdetned, ha eddig nem tetted.
Ha úgy érzed, hogy te ehhez nem értesz, nincs időd, vagy csak egyszerűen nincs hozzá türelmed, akkor bízd ránk!

Kérj időpontot most konzultációra!
Hívj fel minket, írj egy email-t, esetleg dobj egy Facebook üzenetet!

Pin It on Pinterest

Share This